2014. november 1., szombat

Kolbásszal-sajttal töltött husi

Már megint egy töltött husi,mert szeretjük,és mert roppant egyszerű,gyors,finom :)
 Most sertéshúsból készítettem.Kaptam a hentesnél nagyon szép sertéscombot,a dió részét.Levágtam belőle 3 szeletet,jó nagyra tudtam klopfolni.
Sóztam,borsoztam.
Leterítettem 5 szelet bacon szalonnát,erre fektetem a sertésszeletet.Teszek bele kolbászt,sajtot,és paprikát,majd szépen feltekerem,széleit behajtva.
Alufóliával lefedve sütöttem kb 15 percig,aztán a fóliát levéve pirosra sütöttem.
Köretnek rizst,és salátát,kinek mi tetszik.
Saláta:
Készen vettem salátamixet, amihez adtam még sárgarépát vékonyan reszelve,paradicsomot,és a tálalásnál gránátalmát.Készítettem egy marinádot,ami víz,bors,fokhagyma,citromlé,fehérborecet,és egy kanál olivaolaj keveréke,ezt öntöttem a salátára.
-salátamix
-paradicsom(2db,de ízlés szerint)
-sárgarépa (1 szál)
-2dl víz
-i kanál olivaolaj
-2 kanál fehérborecet
-2 gerezd fokhagyma
-fél citrom leve
-só,bors
díszítésnek gránátalma magok,én nagyon szeretem :)
kóstolni,ki mennyire szereti savanykásan!!
 -3 szelet klopfolt sertéscomb
-egy szál füstölt kolbász
-200g bacon szalonna
-sajt,zöldpaprika
-só,bors
-olaj a tepsi aljára,s a husikat is meglocsoltam mikor a tepsibe tettem.


Nincsenek megjegyzések :