2014. július 28., hétfő

Káposzta leves

Ez az a leves,amit csak én eszek,a család nem szereti.Nekik főzök mást-most töltött paprika van-én meg eszem ezt.Délután kis adag zsírszegény túró,és főtt tojás,nyers karalábé.Gyümölcsök,dinnye és barack.
Így vagyok mostanában :))
Káposzta leves hozzávalói:
-1 kis fej káposzta
-1 fej vöröshagyma
-2 szál sárgarépa
-1szál zöldség
-fokhagyma,só,bors,vegeta,olivaolaj
-1 kanál paradicsom püré-de lehet nyers paradicsom is
-Ízlés szerint mehet bele oregánó,vagy bazsalikom is,én nem szoktam-
A hagymát finomra vágom,egy kis kanál olivaolajon lassú tűzön lepirítom,rádobom a karikázott sárgarépát,zöldséget,paradicsomot.Együtt pirítom kicsit,sózom,borsozom,fokhagyma,felöntöm kis vízzel.Belevágom a káposztát,és felöntöm annyi vízzel,amennyi levest szeretnék.-nálam ez most 4 liter,nem egy napra főzöm-
Teszek bele ízesítésnek TV paprikát,vagy kápia paprikát.Puhára főzöm.szoktam tenni bele csípős paprikát is,mert szeretem a csípős ételeket.
Vigyázni kell vele,nem szabad egyszerre túl sokat enni,"kipucol"meghajt rendesen!!!!!


Nincsenek megjegyzések :