2014. június 1., vasárnap

epres-rebarbarás süti

Egyszerűségétől nagyszerű!!
Hozzávalók:
-2 tojás
-12dkg porcukor
-12dkg liszt
-1cs. vaníliás cukor
-5dkg vaj
-1/2cs. sütőpor
-5dkg mazsola(ezt elhagytam)
-1kk. fahéj
-30dkg gyümölcs
Egy püspökkenyér formát kivajazok,lisztezek,a sütőt előmelegítem 180 fokra.
A tojásokat szétválasztom.A rebarbarát(4-5 szál)megpucolom,kockázom,rászórok egy csomag vaníliás cukrot,és a kávéskanál fahéjat.Összekeverem,és állni hagyom míg elkészítem a tésztát.6-8 szem epret megmosok,felkockázom.A tojások sárgáját a porcukorral,olvasztott vajjal jól kikeverem.A fehérjéből kemény habot verek.A sárgájához adom a sütőporos lisztet,a felvert tojásfehérje habot,és mint a piskótát,összekeverem.Végül hozzáadom a rebarbarát,epret,elkeverem,és a formába simítom.180 fokon    kb. 25-30 perc alatt készre sütöm.Még melegen kiborítottam a formából,és mikor kihűlt,szeleteltem.

Nincsenek megjegyzések :