2012. június 10., vasárnap

Süti nélkül az élet...

 Az elmúlt idószak két utolsó sütije,a gesztenyéset névnapomra,a barnácskát pedig György napra sütöttem.
 A gyümölcsös müzlim,felturbózva friss eperrel:
Mostanában ritkán frissítek,ennek pedig egyszerű oka van: fogyókúra.Az elmúlt egy/két év alatt az 56 kilóm szépen óvatosan felkúszott 85-re :(. Ezt már nem tűrhettem,és szépen elkezdtem fogyózni.Megyeget is lefelé,tornázok is.Az étkezésemből kimarad a sütemény,nem igazán sütök,így nem is csábulok el.Főként csirkét zöldségekkel eszek,és gyümölcsöket.

3 megjegyzés :

Juci írta...

Amióta megműtöttek én is felvettem bizony egy jó pár kilót, érdekes módon télen teszek nyáron leadom. Nyáron több gyümölcshöz, friss zöldséghez jutok hozzá, meg a mozgás, az nagyon sokat tesz.

Nea írta...

A sütik, mint mindig, most is isteniek. A fogyókúrádhoz sok sikert, nagyon drukkolok neked!

iluska írta...

Tudom miről beszélsz. :(