2010. május 2., vasárnap

gombás-sonkás lasagne



Anyák napja van,és kedveskedtem az én gyerkőceimnek...
A recept alapja innen ,csak tettem bele sonkát és bazsalikomot is.
Készítettem egy besamel mártást,többet,mint a recept írja(megint nem mértem a hozzávalókat,csak úgy szemre),sóztam,szerecsendióztam.Vörösshagymát kis zsiradékon elkezdtem pirítani,hozzáadtam egy nagyobb üveg lecsepegtetett gombát,három nagy szelet csíkozott sonkát,együtt pirítom,sózom,borsozom,friss bazsalikomot vágok rá.Pár perc után egy doboz paradicsom konzervet is hozzáadtam,összeforraltam.
Tepsit kikenek vajjal,rá a lasagne tészta(sikerült nagy,hullámos lapot szereznem),besamel mártás,gombás mártás,tészta...és így tovább,míg el nem fogy az anyagunk.Tetejére besamel,és jól megszórom reszelt sajttal.Sütőben,180 fokon kb. fél órát sütöm,lehet kisebb hőfokon is,a lényeg,a tészta megpuhuljon(bele szoktam szúrni,így nézem meg).
Én nem eszem a gombát,mondtam,legközelebb csak sonkásan fogom készíteni,Zsófi csak gombásan kéri,gyereknek mindkettő jöhet...

5 megjegyzés :

Niki írta...

Nálad is lasagne...nálam is:)))Guszta...

pitypang írta...

Megnéztem a tiédet is,nálunk már elfogyott :)

Bianka írta...

Csorog a nyálam :)

Belly írta...

Jajjj,nagyon szeretem a lasagnet!
Ez merénylet!:-D

Andi írta...

Már Nikinél is láttam, a tied is annyira guszta!!!
Úgy imádom!