2009. november 22., vasárnap

almás rózsa,újból






Igen,vékonyabbra vágtam az almát,sokkal szebb lett!És a héját sem vágtam le!

Elfogyott fél óra alatt!Nagyon-nagyon finom.

Igaz,én léböjt kúrán vagyok,de megkóstoltam.....

Az már biztos,karácsonykor is el fogom készíteni,mert már az illat,ami a lakásban terjeng,fantasztikus :)

Érdemes kipróbálni,gyorsan elkészíthető.Nem kell kétségbeesni,ha elsőre nem tökéletes-(nekem még másodikra sem lett mindegyik szép,volt amelyik eldőlt :()

Recept egyel ezelőtti bejegyzésnél,és a linkre rákattintva a tökéletes végeredmény látható! :)
Mivel gyakorlat teszi a mestert,ez az utolsó kép ma(kedden,24-én készült,mert sosem adom fel!!-és gyönyörűek lettek!)

7 megjegyzés :

sedith írta...

Gyönyörűek lettek!:)

gondaanyu írta...

Míg csak aképet láttam azt hittem ékszer vagy karácsonyfa dísz. Nekem nincs kézügyességem, valamelyik lányommal lehet nekiveselkedünk, Gyönyörű szépek !

Icuska írta...

Kata
Már annyit olvastam róla ,és kedvet kaptam hozzá.
Én még nem dolgoztam leveles tésztával,bár a barátnőm nagyon dícséri...
Az almát egészben kell hagyni??
És arra teszem a csíkokra vágott tésztát???

pitypang írta...

Nem.Az almát vékonyan felszeleteled,kicsit főzöd,két perc,citromos cukros vízben.Leszűröd,kihűtöd.A leveles tésztát kinyújtod,az előhűtöttet nem kell,azt csak kiteríted,megszórod a fahéjas cukorrral,mézzel.kb jó ujjnyi szélesre vágod,ráteszed az almát,és feltekered.
Az előző bejegyzésnél van egy link,arra rákattintasz,és ott megláthatod!-illetve ott is be van linkelve :)

pitypang írta...

Illetve kattints az első kommentelő Sedith-re,nála is be van mutatva
Vékonyra szeleteld az almát!!

Icuska írta...

Juditnál megnéztem,tényleg egyszerű....
Köszi:)

Jade írta...

Huu, tenyleg nagyon szepek lettek! Erdemes volt ujra probalkozni vele! Gratula!!!!